Szabályozza a vérnyomását természetesen

Sokféle lehetőség van arra, hogy a magas vérnyomást természetes módon normalizáljuk. Ehhez számolnunk kell az étrendünk célirányos változtatásával, a rendszeres testmozgással és a megfelelő relaxációs gyakorlatokkal. Ezen felül vannak olyan létfontosságú anyagok, amelyek alkalmasak arra, hogy természetes módon kezeljük a vérnyomást.

ID-100174483

1.) Magnézium

Nagyon fontos vérnyomást szabályzó ásványi anyag a magnézium. Számos tanulmány mutat rá arra, hogy a magnézium bevitel, mint a szisztolés és a diasztolés vérnyomást is szintén tudja szabályozni. A magnézium, mint mono-preparátum fogyasztva, csak átmenetileg és orvos felügyelete mellett történhet. Másként viselkedik a magnézium táplálék kiegészítőként, természetes keverékekben a szerves magnézium más ásványokkal és nyomelemekkel látja el a testet. Ez a magnézium tartalmazza az összes ismeretet a természet káros hatásaival szemben és ezáltal tudja ártalmatlanítani azokat.  

2.) C-Vitamin

A C-vitamin egy fontos antioxidáns és megközelítőleg a test minden biokémikus reakciójában részt vesz. Magas vérnyomásnál feltehető, hogy a c-vitamin a nitrogénoxid termék növekedését részesíti előnyben. A nitrogén oxid a szükségesig kitágítja az ereket és ez a tágulás csökkenti a magas vérnyomást.  

3.) Koenzim Q10

A koenzim Q10 hatékonysága szintén bizonyított a magas vérnyomással szemben. A koenzim Q10 egy zsírban oldódó anyag és ezért zsírtartalmú ételekkel kell fogyasztani.  

4.) Olajok

A kiváló minőségű olajok nagy részét az omega-3 zsírsavak, EPA (Eikozapentaénsav) és DHA (dokozahexaénsav) teszi ki, és igazolt, vérnyomás csökkentő hatása is van. Az omega 3 zsírsavak képesek javítani az artériák rugalmasságát, hogy a magas vérnyomással szemben jobban helyt álljanak. Különösen ajánlott olajok: a bio-lenolaj továbbá más egészséges olajok is. Elővigyázatot igényel mindenféle halolaj, mert ezek erősen szennyezettek méreganyagokkal.  

5.) A fokhagyma

A fokhagymának ismert pozitív hatása van a magas vérnyomás kiegyenlítésében – mint a szisztolés és diasztoléséban területen egyaránt.   Fontos: Védjük a testünket a fent nevezett eljárásokkal, a vérnyomást állandóan ellenőrizni kell, esetenként – a doktorral folytatott konzultációt követően –csökkentése vagy – a legjobb esetben – a gyógyszer megszüntetése ajánlott.   Olvasson jobban utána : http://www.zentrum-der-gesundheit.de/blutdruck-ia.html#ixzz2VKSKNOHb

ID-100237067

 

Fokhagyma – a tápanyag

A fokhagyma egy fontos tápanyag. Képes a “nem kívánatos látogatókat” kiűzni a szervezetből és ezzel a betegségeket megelőzni. A fokhagyma évszázadok óta kulináris és gyógyászati célokra alkalmazható. Számos vitamin és ásványi anyag Már napi egy gerezd fokhagyma ellátja a szervezetet A, B és C vitaminokkal. Ezenkívül tartalmaz számos ásványi anyagot is, mint a szelén, jód, kálium, vas, kálcium, cink és a magnézium.  A fokhagyma akkor a leghatékonyabb, ha frissen használjuk fel, mert röviddel azután hogy szétnyomtuk, elveszti a hatékonyságát. A fokhagyma jótékony hatásai Néhány jótékony hatása a fokhagymának:
  •  Antioxidánsok
A fokhagyma megakadályozza a szabadgyököket és véd a betegségek és az idő előtti öregedés ellen. A fokhagyma tartalmaz allicint, ami két erős antioxidáns hatékony enzimnek, nevezetesen a kataláznak és a glutationnak, a szintjét növeli a vérben.
  • A rák megelőzése
Kutatások bizonyítják, hogy az allicin rák megelőző hatást birtokol. A University of North Carolina intézmény, összesen 18 különböző tanulmányt vizsgált amelyek fokhagyma evőkön végeztek. A kutatások kimutatták, hogy az emberek, akik sok nyers vagy főtt fokhagymát esznek, azoknak kisebb a kockázata a vastagbélrákra. Sőt, kimutatták, hogy a gyomorrák kockázatát is a felére csökkentette, azoknál akik a legtöbb fokhagymát fogyasztották.
  • Csökkent a szívbetegség kockázata
A Weill Medical College tudósai New Yorkban feltalálták, hogy a fokhagyma összetevői hozzájárulnak az egészséges szív- és érrendszer működéséhez és fokhagyma képes csökkenteni az LDL-koleszterint, és a vérnyomást. Megjelent a Journal of the Royal College of Physicians tanulmánya, melyből kiderült, hogy a fokhagymafogyasztás már 4 hét után is 12%-al képes csökkenteni a koleszterin szintet.  Egy másik tanulmány szerint a Journal of Hypertensionban a részvevők 1% és 5%-a között a fokhagymakapszula vérnyomás csökkenést eredményezett. A fokhagyma egy természetes vérhígító és csökkenti a vérrögök kialakulását, amik a stroke-hoz vagy a trombózishoz vezethetnek.
  • Segít megelőzni a megfázást, az influenzát és a parazitákat
A fokhagyma egy természetes antibiotikum, mert  le tudja küzdeni a baktériumokat, vírusokat és a protozoonokat (egy parazita fajta) a testben – és teljesen mellékhatások nélkül. A legújabb kutatások azt mutatják, hogy a fokhagyma napi fogyasztása a megfázás kockázatát a felére csökkentette. De akkor is, ha már megfáztunk, fokhagymafogyasztással gyorsabb a gyógyulás.
  • Gombák ellen is hatékony
A fokhagyma ezenkívül gombaölő tulajdonságokkal bír, például a gombás fertőzésekkel szemben segít. Olvass még tovább: http://www.zentrum-der-gesundheit.de/knoblauch.html#ixzz2VKSoiL9i

ID-100105353

Fordította: Proksa Tímea

About the Author:

Leave A Comment

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .